Vložení inzerátu bez registrace

Před vložení inzerátu se můžete rozhodnout, zda jej chcete vložit jako registrovaný nebo neregistrovaný uživatel. Neregistrovaní uživatelé přicházejí o možnost pozdější editace inzerátu. Naopak registraci doporučujeme prodejcům, kteří prodávají více vozů. Jste-li u nás již registrován, použijte formulář pro přihlášení.

Ať tak či onak, základní inzerát u nás vkládáte vždy zdarma!

Registrace

VLOŽIT ZDARMA INZERÁT

Autohits Blog

Citroen Cactus

CITROËN na 65. Frankfurtském autosalonu ve znamení obnovy

Citroën na frankfurtském autosalonu vystavuje  řadu C, která zahajuje skutečnou změnu epochy s novými vozy Citroën Picasso (již 16 000 prodaných kusů) a Grand C4 Picasso. Dalším příkladem produktového posunu je také Citroën CACTUS, pravá vize budoucích modelů řady C. S tímto koncepčním vozem dává Citroën ještě větší důraz na vše, co přispívá k pohodě na palubě.

Dále vystavuje stále dynamickou a atraktivní řada DS (více než 370 000 prodaných kusů od roku 2010, z toho 66 % nových zákazníků Citroën), exkluzivně ve verzi Faubourg Addict nabízené u všech čtyř modelů: DS3, DS3 Cabrio, DS4 a DS5. Na výstavní ploše je i DS3 Cabrio Racing a poprvé v Evropě Wild Rubis, dva koncepční vozy potvrzující kreativní odvahu této produktové řady, pro kterou jsou typické výrazné stylové prvky. Řada DS je spojena rovněž s pokračující internacionalizací, v čínském městě Šen-čen se spouští výroba modelu DS5, která je určena pro dodávky na čínský trh.

Představí technologickou ofenzívu dostupnou všem a pro každodenní využití, jejíž součástí je nová modulární platforma skupiny PSA Peugeot Citroën EMP2, která se poprvé objevila u nového Citroënu C4 Picasso a Grand C4 Picasso, je best in class z hlediska emisí CO2, kdy jedna z verzí vykazuje emise pouze 98 g/km. Kreativní technologie se odráží i v nabídce stále účinnějších motorů, jako jsou nové motory Euro VI BlueHDi využívající nejúčinnější technologii na zpracování oxidů dusíku a snížení emisí CO2, které budou k dispozici u nových vozů C4 Picasso a Grand C4 Picasso u motorů o výkonu 150k a u DS5 s motorem o výkonu 180 k. Technologická ofenzíva přinesla i benzínové motory PureTech, které jsou nyní vybaveny turbokompresorem. Tato verze se objevila poprvé u vozu Citroën C4. Značce ani to nestačí a vyvíjí plně hybridní řešení HybridAir využívající stlačený vzduch a hydraulický systém. Použité know-how navazuje na mnohaleté inovativní úsilí značky Citroën.

Jako třešnička na dortu bude k vidění i ilustrace sportovní obnovy značky je Citroën C-Elysée WTCC, který se v roce 2014 postaví na startovní čáru Mistrovství světa FIA cestovních vozů, za volantem usednou dva výjimeční piloti: Sébastien Loeb a Yvan Muller. Pro značku s 8 tituly mistra světa v soutěži Pohár konstruktérů v rally WRC je to nová sportovní a technologická výzva.

Citroën CACTUS: nový přístup!

Citroën Cactus je více než koncept, je to skutečný manifest toho, jak budou vypadat budoucí modely řady C. Citroën s tímto koncepčním vozem nabízí nový přístup, který spočívá v tom, že je nutné zbavit se všeho, co je nadbytečné, a dát větší důraz na všechno, co přispívá k pohodě. Žádoucí a přívětivý Citroën Cactus představuje novou esenci automobilu. Jedinečný design a současně snadné používání, pohodlí pro celou posádku a jednoduché užitečné technologie.

Čistý a funkční design:

  • radikálně zvolené stylové prvky pro lepší účinnost (odlehčení a aerodynamika)
  • technologický pohled a plynulé plochy zamezující jakékoliv agresivitě
  • „Airbumps“ – grafické prvky, pomocí kterých lze vůz upravit dle vlastního vkusu a jejichž pružný povrch obsahuje vzduchové kapsle chránící karoserii.

Odvážná koncepce:

  • přehledné místo řidiče, u něhož jsou všechny ovladače seskupeny do 100 % digitálního rozhraní
  • přední sedadla připomínající velkou pohovku, která nabízí větší komfort a pohodlí
  • pravé přírodní materiály vytvářející elegantní a pohodové prostředí.

Užitečné technologie:

pohon Hybrid Air pro úsporu nákladů a skromnější ekologický otisk

  • okamžitá a intuitivní možnost připojení, zejména přístup na portál Citroën Multicity Connect.

Citroën C4 PICASSO A GRAND C4 PICASSO: ZMĚNA EPOCHY

Citroën vystavuje na frankfurtském autosalonu dvě zásadní novinky, nový Citroën C4 Picasso, který byl na trh uveden v červnu 2013 a prodalo se ho již více než 16 000 kusů, a ve světové premiéře Grand C4 Picasso. Dvě novinky výrazně odlišného stylu a vzhledu, které mají navázat na dva velké obchodní úspěchy.

Dva tvary karoserie, každý s vlastním stylem, který je odlišuje na první pohled.

Nové C4 Picasso je velmi dobře rozeznatelné díky chromovanému bočnímu podpisu ve tvaru C, obepínajícímu víku zavazadlovému prostoru, které prozrazuje robustnost a mohutnost, a zadním světlům s LED diodami vytvářejícím 3D efekt, které se inspirovaly u koncepčních vozů Tubik, Survolt a Revolte.

Pokud jde o Grand C4 Picasso, to se jasně liší od pětimístné verze, má objemnější tvar, střešní oblouky, díky nimž je vůz z boku dobře rozeznatelný, specifickou čelní stranu technologického vzhledu a zadní světla s LED diodami vytvářející nevídaný 3D efekt.

Nový Citroën C4 Picasso i Grand C4 Picasso znamenají skutečnou změnu epochy, jsou pro ně charakteristické tyto specifické rysy:

  • výrazný a expresivní design s dynamickými liniemi a technologickými světlomety, které doplňují zadní světla s LED diodami vytvářející 3D efekt
  • interiér zpracovaný v duchu loftu
  • technologie ve službách pohody, se 100 % dotykovým rozhraním spojeným s dvanáctipalcovým panoramatickým displejem s HD rozlišením
  • inovace pro stále snadnější řízení díky systému Vision 360

Nový Citroën C4 Picasso a Grand C4 Picasso jsou postaveny na nové platformě skupiny PSA Peugeot Citroën EMP2 (Efficient Modular Platform 2) a představují rovněž skutečný generační skok díky:

  • nevídaným optimalizovaným rozměrům: C4 Picasso (délka: 443 cm / šířka: 183 cm / výška: 161 cm), Grand C4 Picasso (délka: 459 cm / šířka: 183 cm / výška: 163 cm)
  • příkladné prostornosti (nejvíc místa ve 2. a 3. řadě v tomto segmentu u sedmimístné verze)
  • rekordní objem zavazadlového prostoru: 537 litrů VDA u C4 Picasso a u Grand C4 Picasso 645 litrů VDA a více než 700 litrů po posunutí 2. řady na maximum dopředu)
  • nižší hmotnost než předchozí generace, u pětimístné verze může úspora dosáhnout 140 kg
  • verze s emisemi pouhých 98 g CO2/km, což je v této kategorii rekord.

Nový Citroën C4 Picasso a GRAND C4 Picasso nabízí rovněž nový motor BlueHDi, který splňuje normu Euro 6, protože zahrnuje modul SCR (Selective Catalytic Reduction), jedinou technologii schopnou výrazně snižovat emise oxidů dusíku a současně zmenšovat i emise CO2. Výsledkem je v této kategorii dosud nevídaný poměr výkonnost/spotřeba: výkon 150 k s emisemi 110 g CO2/km u mechanické převodovky a 117 g CO2/km u automatické převodovky nejnovější generace.

STÁLE DYNAMICKÁ A ATRAKTIVNÍ ŘADA DS

Řada DS je i tři roky po svém uvedení na trh a šest měsíců po příchodu poslední novinky, vozu Citroën DS3 Cabrio, stále dynamická a atraktivní. Registruje již více než 370 000 prodaných kusů, z toho v 66 % jde o nové zákazníky značky Citroën. V prvním pololetí 2013 se prodeje oproti stejnému období v roce 2012 zvýšily o 3,6 %.

Styl řady DS, inspirovaný francouzským luxusem, je jedinečný, vzbuzuje fantazii a emoce a nabízí výjimečnou eleganci. Na mezinárodním poli plní roli skutečné výkladní skříně značky a pomáhá posilovat její status globální značky na rychle rostoucích mezinárodních trzích. Platí to především pro Čínu, kde je DS plnohodnotnou značkou a kde bude na konci září zahájena v továrně v Šen-čenu výroba modelu DS5.

KONCEPČNÍ VŮZ Citroën DS3 RACING: ULTRA SPORT CHIC

Citroën s koncepčním vozem Citroën DS3 Cabrio Racing opět potvrzuje svou odvahu. Tato zcela nová verze, která byla představena na červencovém Goodwood Festival of Speed, přebírá všechny přednosti modelu Citroën DS3 Racing a spojuje je s elegancí vozu DS3 Cabrio. Jde o logické spojení, protože model Citroën DS3 Cabrio nabízí optimalizovanou architekturu (jen o 25 kg víc než sedan), která mu dodává živé a mrštné chování.

Citroën DS3 Cabrio Racing nás hned od prvního pohledu ponoří do světa sportu a osobních úprav na míru. Je vyveden v šedém odstínu Moondark v matné texturované verzi, je opatřen leskle černými devatenáctipalcovými koly a na klikách dveří, na liště víka zavazadlového prostoru a na zpětných zrcátkách je zdoben chromovanými prvky v provedení Black Chromes.

Tento koncept využívá know-how vozu Citroën Racing, současně je opatřen karbonovým paketem, specifickými brzdami a nápravovým systémem a motorem o objemu 1.6 l a výkonem 202 k.

Citroën DS3 Cabrio Racing v sobě spojuje výkon a eleganci, interiér navazuje na provedení Bracelet DS, ale využívá tří materiálů (plnohodnotná kůže Nappa, kůže s vyraženým vzorem DS a Alcantara), které se objevují na sedadlech, jež jsou stejně jako palubní deska a řadicí páka také zdobená specifickým perlovým prošitím typickým pro řadu DS v červené barvě Carmin. Stejný odstín se objevuje i na skořepinách sedadel a na palubní desce.

Duch koncepčního vozu Citroën DS3 Cabrio Racing čiší i z lifestylových doplňků, jako je dětská autosedačka ze dvou druhů kůže a Alcantary v provedení Bracelet, která je sladěná s ostatními sedadly ve voze, nebo helmy v odstínu karoserie.

KONCEPČNÍ VŮZ CAR WILD RUBIS: KLENOT S PODPISEM DS

Koncepční vůz Wild Rubis, který byl představen v dubnu ve světové premiéře v Šanghaji a v Evropě se objevuje poprvé, je novým vyjádřením řady DS a předobrazem budoucího SUV značky.

Principy použité u modelů této řady posouvá opět o něco dále, nabízí jedinečný a rozpoznatelný styl, s důrazem na fantazii a emoce, ale také eleganci a výjimečné zpracování.

Toto jedinečné atraktivní ztvárnění SUV v sobě důmyslně snoubí sílu a eleganci. Jde o výrazný a odzkoušený projekt, navazující na historii řady DS. Prezentuje se jako divoký rebel, ale také elegantní perfekcionista.

Koncept Wild Rubis je skutečným klenotem s hypnotickým pohledem, jehož je dosaženo díky světlometům Full LED. I on je výsledkem úsilí značky o ochranu životního prostředí – je vybaven plně hybridní technologií typu Plug-in, Full-hybrid Plug, díky níž dosahuje obdivuhodných výsledků: dojezd 50 km, 295 k s funkcí boost a emise 43 g CO2 / km.

DS FAUBOURG ADDICT: MODERNÍ VYJÁDŘENÍ ELEGANCE

Citroën představuje na svém stánku všechny čtyři modely DS3, DS3 Cabrio, DS4 a DS5 v novém provedení nazvaném Faubourg Addict. Toto ztělesnění pařížského luxusu vychází z konceptu Numero 9, jenž se představil na pekingském autosalonu 2012. Tato verze nabízí:

  • novou tmavě černou karoserii s jemně nafialovělými odstíny Whisper
  • střechu, kde je u vozu DS3 Cabrio vzor DS začleněný do plátna, objevuje se i na střeše vozů DS3 a DS4 a u vozu DS5 je vzorem DS potištěná střecha kokpitu a jako kouzlem se rozlévá i do celého interiéru
  • vnější zpětná zrcátka s laserově vypáleným vzorem, což je inovace, která je velmi příjemná na dotek
  • a kola s diamantovým výbrusem s barevným středem Whisper, sladěným s odstínem karoserie

U této verze inspirované tím nejlepším z francouzského luxusu je více než kdy jindy kladen důraz na osobní úpravy na míru a na rafinovanou eleganci. Vůz využívá nejnovější postupy používané ve světě automobilů, svědčící o kreativitě a know-how značky.

Verze DS Faubourg Addict, které se poprvé představí na autosalonu, se budou od října prodávat jako vnější paket, který půjde doplnit o další prvky příplatkové výbavy. K dispozici jsou i další odstíny, jako je černá Perla Nera u všech čtyř modelů řady, bílá Banquise u vozu DS3 a DS3 Cabrio, ale také perleťově bílá u modelů DS4 a DS5.

VŠEM DOSTUPNÁ KREATIVNÍ TECHNOLOGIE PRO NEJRŮZNĚJŠÍ VYUŽITÍ

Citroën dnes nabízí dvě řady produktů, které se opírají o stále dokonalejší technologickou ofenzívu ve prospěch pohody a šetrného přístupu k životnímu prostředí. Nejnovější technologie značky se na autosalonu prezentují hravým a interaktivním způsobem, v prostoru, který je jim speciálně vyhrazený. Návštěvníkům odpoví na jejich otázky týkající se jednotlivých vystavených technologií nezvyklý pracovník – inteligentní androidní robot

PLATEFORMA EMP2: ÚČINNOST, LEHKOST A MODULARITA

Nová platforma EMP2, nazvaná Efficient Modular Platform 2, kterou vyvinula skupina PSA Peugeot Citroën, se poprvé objevuje u nového CitroënU C4 Picasso a Grand C4 Picasso. V porovnání s předchozí generací platformy se ušetřilo na hmotnosti 70 kg. Spojení této nové platformy a řady optimalizovaných motorů umožňuje dosáhnout u nového CitroënU C4 Picasso a Grand C4 Picasso úrovně emisí 98 g CO2 / km. Tato nová modulární platforma se může použít jako základ pro mnoho karosářských verzí, u různých segmentů a je vhodná pro různé světové trhy.

Platforma EMP2 používá jednotný přední blok, který může být doplněn různými zadními bloky (dlouhým nebo krátkým), místo řidiče může být posazeno vysoko nebo nízko, platforma může být opatřena různými typy zadní nápravy a může nést několik generací pohonných jednotek. Tato modularita umožňuje vytvářet různé kombinace s využitím:

  • 4 šířek předního rozchodu
  • 5 rozvorů
  • 2 kombinací místa řidiče a větrání
  • 2 druhů zadní nápravy
  • „zadních jednotek“ umožňujících vytvořit krátké nebo dlouhé verze, s 5 nebo 7 místy a možností zabudovat zadní nápravu používanou u hybridních elektrických vozů

Hlavním cílem nové platformy EMP2 je snížit hmotnost a emise CO2. Z tohoto hlediska se úsilí zaměřilo zvláště na několik bodů:

  • použití nových odlehčených materiálů (vysokopevnostní ocel THLE a ultra vysokopevnostní ocel UHLE), kompozitních materiálů a hliníku (úspora 27 kg)
  • špičkové procesy tváření a spojování (lisování za tepla, válcování s proměnnou tloušťkou, hydroforming, laserové svařování) umožnily ušetřit 10 kg
  • přizpůsobené moduly různých tvarů, downsizing.

BlueHDi: VÝKONNÝ, ÚSPORNÝ A ŠETRNÝ K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ

Motor typu BlueHDi, který se poprvé objevil u nového Citroënu C4 Picasso ve verzi BlueHDi 150 k (s manuální šestistupňovou převodovkou a automatickou šestistupňovou převodovkou) a v nejbližší době doplní nabídku u CitroënU DS5 ve verzi BlueHDi 180 k (s automatickou šestistupňovou převodovkou), nabízí řadu výhod: vyšší výkon, nízkou spotřebu a šetrný přístup k životnímu prostředí.

Nový systém SCR (Selective Catalytic Reduction) zabudovaný hned před filtr pevných částic průběžně přeměňuje oxidy dusíku na vodní páru (H2O) a dusík (N2), které jsou neškodné.

Tento nový systém rovněž umožňuje značně snížit spotřebu a emise CO2. U motoru HDi 150 v novém CitroënU C4 Picasso dosahují minimálně 110 g/km (117 g/km s BVA) )a u motoru HDi 180 BVA v DS5 je to 114 g/km.

Tyto nové motory již dnes splňují normu euro 6.

PURETECH: NOVÁ NABÍDKA BENZÍNOVÝCH MOTORŮ PRO LEPŠÍ ÚČINNOST

Motory PureTech , které byly vyvinuty a vyrobeny ve Francii, používají inovativní, účinné a úsporné technologie.

Tento typ motorů se poprvé objevil ve formě nového benzínového tříválce bez přeplňování (1 litr 68 k a 1.2 litru 82 k). Nyní se rozšiřuje o verzi s turbokompresorem e-THP 130, což je první benzínový motor skupiny PSA Peugeot Citroën splňující normu Euro 6.

Motor e-THP 130 je výkonný (130 k při 5 500 ot/min a maximální točivý moment 230 Nm při 1 750 ot/min), ale také šetrný k životnímu prostředí (emise CO2 110 g/km).

Tento nový typ benzínových motorů je výkonnější a ekologičtější. Výsledkem je +15 % výkonu a až – 25 % spotřeby a emisí CO2 oproti předchozím generacím.

Motor VTi 68 je v nabídce u CitroënU C3, verzí VTi 82 jsou opatřeny vozy C3 a DS3, zatímco C4 bude prvním vozem skupiny, který bude mít od začátku roku 2014 v nabídce motor e-THP 130.

Nabídka bude doplněna o motor e-VTi82 PureTech ETG. Jde o první motor PureTech s technologií Stop&Start poslední generace a pilotovanou převodovkou ETG. Tato 5ti stupňová převodovka s funkcí pojezdu a vylepšeným mapováním plynového pedálu je dalším krokem vpřed. Emise škodlivin je na úrovni 95 g/km CO2 má smíšenou spotřebu 3,9 l/ 100 km /u Citroën C3 a DS3/.

HYBRID AIR: TECHNOLOGICKÁ OFENZÍVA PRO LEPŠÍ ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ

Citroën pokračuje ve vývoji technologie nazývané HybridAir. Technologie HybridAir je naprostá novinka využívající stlačený vzduch a hydraulický systém. Použité know-how navazuje na mnohaleté inovativní úsilí značky Citroën.

Hybrid Air znamená: žádná přídavná baterie pro přijatelnější cenu, zachovaný prostor v kabině a snadná recyklace. Přináší také výrazně lepší výkony: snížení spotřeby paliva ve městě o 45 % oproti rovnocennému benzínovému motoru a boost efekt.

Tato technologie se obzvlášť dobře hodí pro segment městských vozů, a proto se nabízí u nového CitroënU C3 (méně než 3 l/100 km ve smíšeném režimu, 69 g CO2/km) a u koncepčního vozu CACTUS.

Technologie Hybrid Air se opírá o spojení několika již osvědčených mechanismů a technologií: benzínového motoru PureTech, systému skladování energie ve formě stlačeného vzduchu, sestavy dvou motorových hydraulických čerpadel a automatické planetové převodovky. Celý systém řídí program, který na základě způsobu jízdy řidiče optimalizuje energetický výdej. K dispozici jsou 3 režimy: režim Air s nulovými emisemi, klasický režim, kdy pracuje jen spalovací motor, a kombinovaný režim, využívající jak výkon spalovacího motoru, tak sílu stlačeného vzduchu.

Citroën C-ELYSÉE WTCC SE VYDÁVÁ DOBÝVAT SVĚTOVÉ OKRUHY

Značka se po více než 20 letech, kdy ovládala silniční závody po celém světě, objeví v roce 2014 na tratích Mistrovství světa cestovních vozů FIA (FIA WTCC). Půjde o novou výzvu jak pro tým Citroën Racing, tak pro Sébastiena Loeba a Yvana Mullera.

Citroën, který je držitelem pěti Pohárů mistrů světa v terénní rallye a osmi titulů mistra světa v rallye, se nyní poprvé pouští do mezinárodního šampionátu na okruhu.

První fotografie vozu C-Elysée WTCC byly odhaleny 24. července a nyní se na autosalonu poprvé představí veřejnosti.

Citroën C-Elysée je sedan segmentu C, který je určen přednostně na mezinárodní trhy s výrazným růstem, jako je Latinská Amerika, oblast Středozemního moře, Čína nebo Rusko. Citroën C-Elysée se setkal u zákazníků s velkým úspěchem a již o 30 % překročil svůj původní prodejní cíl – značka již registruje téměř 30 000 objednávek.

Karoserie CitroënU C-Elysée, ve kterém se spojuje to nejlepší z know-how značky z hlediska stylu, seřízení a kvality, má tvar sedanu, což je ideální z hlediska aerodynamiky.

Model C-Elysée, který je pro asfalt vybavený osmnáctipalcovými koly, je jedním slovem ohromující. Nárazník opatřený aerodynamickou lištou podtrhuje mřížku masky chladiče s vystupujícím logem ve tvaru stylizovaných šípů. K výrazně sportovnímu vzhledu karoserie přispívají i širší přední i zadní blatníky. Zadní křídlo vzadu doslova lepí vůz k dráze.

Pod kapotou CitroënU C-Elysée WTCC se ukrývá stejný motor 1.6 turbo s přímým vstřikováním, jakým je vybaven vůz DS3 WRC. Motor se silnějším přeplňováním dosahuje výkonu téměř 380 k. Pro převod pouze na přední kola se využívá sekvenční šestistupňová převodovka.

Zapojení značky Citroën do FIA WTCC představuje skutečný signál obnoveného příklonu značky k motoristickému sportu, který značka vnímá jako technologickou laboratoř. Svědčí též o její vůli dál zvyšovat svůj význam na mezinárodním poli.

1 komentář

  1. Na webu (http://citroen.carling.cz/citroen-c4-cactus) jsem vyčetl, že se chystá do prodeje již příští měsíc. Co říkáte stanovené ceně?

Zanechat odpověď pro Carl